Відповіді на питання при реєстрації підприємства Ви отримаєте абсолютно безкоштовно.
За допомогою досвідчених фахівців Ви зможете вибрати оптимальну систему оподаткування і форму власності свого підприємства.
Наша консалтингова компанія, що спеціалізується на веденні бухобліку, безкоштовно підготує і здасть «порожній» податковий звіт за перший звітний період. Побачивши, що всі питання вирішуються швидко і кваліфіковано, Ви легко визначитеся, кому можна і надалі довіряти бухгалтерський облік свого бізнесу.
Щоб реєстрація нового підприємства пройшла швидко, необхідно підготувати для нашої консалтингової компанії «Параграф» таку інформацію:
- назва підприємства (українською, російською, англійською, якщо це необхідно);
- місцезнаходження – юридична адреса компанії;
- склад і число засновників;
- інформація про те, як формується статутний капітал, його розмір, принципи його розподілу між засновниками;
- якою діяльністю буде займатися підприємство;
- якою клієнт бачить печатку підприємства, чи потрібні додаткові печатки, штампи.
Необхідні такі документи:
- від засновників, директора, бухгалтера – копії паспортів, ідентифікаційних номерів;
- документи на нерухомість – про право власності або оренди, що підтверджують місцезнаходження підприємства;
- якщо є майно – його перелік, вартість, що саме вносить кожен засновник.
Засновник – юридична особа повинна надати такі документи:
- виписка з Єдиного держреєстру юросіб та ФОП;
- витяг з Єдиного держреєстру юросіб та ФОП;
- якщо є – свідоцтво про держреєстрацію юрособи;
- довідка (копія) зі статуправління;
- установчі документи (копії);
- рішення / протокол зборів засновників про рішення виступити засновником створюваного підприємства (якщо необхідно, ми зможемо допомогти його створити);
- директор або засновник створюваної юрособи, який буде підписувати від його імені документи, зобов’язаний надати копію паспорта та ідентифікаційного номера;
- рішення / протокол зборів засновників про призначення директора юрособи – засновника;
- в разі, якщо на документах буде підпис не директора, а іншого представника юрособи, потрібно надати нотаріальну довіреність на отримання таких повноважень.
Коли знадобиться Ваша присутність:
- при оформленні документів у нотаріуса – засновники (представники);
- під час відкриття рахунків підприємства в банку – директор (інші особи, названі в картках).
Вартість послуг з реєстрації юросіб
Вартість послуг з реєстрації юросіб | |
---|---|
Первинна реєстрація юрособи “під ключ” | від 4800 грн |
* Якщо клієнт після реєстрації укладає договір на бухгалтерське обслуговування, ми гарантуємо безкоштовне обслуговування за перший місяць супроводу | |
Реєстрація платником ПДВ | |
Оформлення документів на реєстрацію платником ПДВ, консультації, підтримка при отриманні св-ва ПДВ | від 1500 грн |
Реєстрація платником єдиного податку | |
Оформлення документів на реєстрацію платником єдиного податку Подання документів до органів фіскальної служби Отримання виписки з реєстру платників |
від 1000 грн |
Виготовлення печатки (штампу) | |
** Вартість залежить від виду печатки, ступеня її захисту | від 600 грн |