- Аутсорсинг бухгалтерського обліку: переваги
- Бухгалтерія на аутсорс: кому підійде?
- Кому не підходить аутсорсинг?
- 3.1 Люди, які мислять «по-старому»
- 3.2 Компанії зі специфічною спеціалізацією і звітністю
- 3.3 Ті, хто приховує частину прибутку, працює в ручному режимі
- Вартість послуг з бухгалтерського аутсорсингу
Бухгалтерський аутсорсинг компанії – та послуга, яку все частіше вибирають сучасні бізнесмени. Відходять у минуле великі відділи, в яких десятки працівників вели всю бухгалтерію підприємства. Виявилося, що набагато ефективніше, надійніше і зручніше передати ведення бухобліку на аутсорсинг, а самому зосередитися на своєму бізнесі. У чому переваги такого підходу? Спробуємо відповісти на питання, що таке послуги з бухгалтерського супроводу бізнесу.
1.Аутсорсинг бухгалтерського обліку: переваги
Послуги бухгалтерського супроводу дають можливість клієнту зосередитися на своєму бізнесі і доручити рутинну роботу з ведення обліку досвідченим професіоналам, які відповідають за результат роботи. Переваги передачі бухгалтерської роботи на аутсорсинг незаперечні. При цьому вартість аутсорсингових послуг, як правило, нижче розміру оплати праці найманих бухгалтерів, а відповідальність фахівців компанії-аутсорсера чітко прописується в договорі.
1.1 Ефективність
Як правило, наймані працівники бухгалтерії можуть бути фахівцями різного профілю: головбух, скарбник, розраховувач, внутрішній аудитор … Далеко не завжди вони володіють необхідною кваліфікацією, щоб успішно працювати на своєму робочому місці. Якщо передати ведення бухгалтерського обліку на аутсорсинг, підприємство буде обслуговувати досвідчений колектив бухгалтерських працівників компанії-аутсорсера, які ефективно виконують свою роботу – чітко, без помилок, у встановлений термін.
1.2 Відсутність проблем з кадрами
Якщо підприємство передає бухгалтерський облік на аутсорсинг, бізнес більше не буде страждати від кадрових проблем: відпустки, народження дітей, хвороби штатних працівників тепер не вплинуть на бізнес. Аутсорсингова компанія вчасно зробить перестановку, заміну своїх співробітників так, що замовник нічого не помітить: все буде зроблено вчасно і без проблем.
1.3 Якість послуг
Кінцевий результат передачі бухгалтерського обліку на аутсорсинг завжди буде високим. Це обумовлено високим рівнем кваліфікації співробітників, автоматизацією процесів, розподілом функцій всередині колективу компанії-аутсорсера.
1.4 Оплата за результат
Клієнт компанії-аутсорсера чітко знає вартість її послуг, які обумовлені в договорі. Так само в договорі визначено кінцевий результат роботи компанії, за який платить клієнт. Виплачуючи зарплату найманому персоналу бухгалтерії, клієнт не знає, чи дійсно наймані співробітники її відпрацьовують, чи відповідає їхня кваліфікація їхній заробітній платі. До речі, вартість аутсорсингових послуг в нашій компанії цілком доступна.
1.5 Гарантії та відповідальність
Аутсорсингові компанії гарантують якість послуг і виплачують штрафні санкції, якщо вони підвели клієнта. Зрозуміло, що це одна з основних переваг послуги аутсорсингу бухгалтерії в порівнянні з найманим бухгалтером, який несе відповідальність виключно в рамках трудового законодавства.
2. Бухгалтерія на аутсорс: кому підійде?
Іноді підприємці сумніваються, чи потрібен їм аутсорсинг бухгалтерського і податкового обліку. Варто зауважити, що в розвинених країнах Західної Європи і США послугу з ведення бухобліку на аутсорсингу вибирає переважна кількість підприємств. Вважається, що це набагато вигідніше, ніж тримати власного бухгалтера. З точки зору фахівців, аутсорсинг бухпослуг підходить практично всім, хто працює «по-білому», тобто відповідно до законодавства, але особливо він вигідний бізнесменам і компаніям, названим нижче.
2.1 Підприємці та ті, хто вже давно веде свій бізнес
Якщо підприємець тільки запускає свій проект, йому особливо важливо забезпечити собі «тили», не мати проблем з податківцями. Передача обліку та звітності на аутсорсинг допоможе підприємцю не розпорошувати свою увагу, бути спокійним за звітність, якість обліку і повністю присвятити свій час розвитку власної справи. Тим підприємцям, які вже якийсь час ведуть свій бізнес, аутсорсинг обліку та звітності допоможе вивільнити свій час для подальшого розвитку.
2.2 Малі та мікропідприємства
У невеликій фірмі неможливо забезпечити повне завантаження штатному бухгалтеру. Якщо на неповний день найняти бухгалтера, який обслуговує відразу кілька підприємств, складно розраховувати, що він буде вникати в справи вашої фірми. Тому краще звернутися в спеціалізовані компанії, що надають послуги з аутсорсингу бухгалтерського обліку. Саме аутсорсинг бухгалтерії для малого бізнесу – найбільш затребувана послуга.
2.3 Сезонний бізнес
Існує багато підприємців, які працюють в певні сезони: готельний, туристичний бізнес, деякі харчові підприємства, агрофірми. У позасезонний час роботи у бухгалтера практично немає. Навіщо тримати його в штаті? Краще звернутися до аутсорсингової компанії: вартість послуг аутсорсингу бухгалтерії цілком доступна.
2.4 Фірми з декількома засновниками
Бухгалтерський супровід, аутсорсинг необхідні також у компаніях з кількома засновниками. У таких ситуаціях іноді виникає сумнів, наскільки прозорі цифри у звітах. Коли звітністю займаються сторонні фахівці, все максимально прозоро, аутсорсингова компанія чесно відповідає за свою роботу.
2.5 Середні підприємства, холдинги
Таким підприємствам краще віддавати на аутсорс функціонал головного бухгалтера.
Особлива ситуація – бухгалтерське обслуговування підприємства без діяльності, адже звітність потрібно здавати постійно. Це теж можливо, і наші фахівці вам в цьому допоможуть.
3. Кому не підходить аутсорсинг?
Незважаючи на явні переваги, деякі компанії не вітають аутсорсингові послуги з ведення бухобліку. До них відносяться такі підприємці.
3.1 Люди, які мислять «по-старому»
Деякі підприємці хочуть, щоб всі співробітники перебували з ними поруч, в одній будівлі, щоб бухгалтер завжди був «під рукою», щоб усі розпорядження віддавалися тільки в кабінеті, «очі в очі». Очевидно, що такий підхід виключає звернення в компанію, що надає аутсорсингові послуги.
3.2 Компанії зі специфічною спеціалізацією і звітністю
Компанії з надання бухгалтерських послуг діють по законодавчим регламентам, по чітко розписаним алгоритмам. Їхні дії доведені до автоматизму в хорошому сенсі цього слова. Якщо на підприємстві вимагають постійно допрацьовувати звіти, включати в них свої власні розділи, підганяти бухгалтерію під вимоги конкретного клієнта, гарного результату складно досягти. Зазвичай, професіонали не працюють з такими замовниками.
3.3 Ті, хто приховує частину прибутку, працює в ручному режимі
Всі послуги аутсорсингу мають сенс тільки в тому випадку, якщо компанія працює прозоро, чітко дотримуючись вимог законодавства. Якщо на підприємстві ведеться «подвійна бухгалтерія», управління здійснюється в «ручному режимі», то це унеможливлює співпрацю такого підприємства з аутсорсинговою компанією. Деякі клієнти вважають, що вартість бухгалтерського аутсорсингу завищена. Це не так: ціни на послуги бухгалтерського аутсорсингу адекватні виконаній роботі. Якщо не хочете переробляти роботу двічі – звертайтеся до фахівців!
Бухгалтерська компанія «Параграф» – регіональний лідер бухгалтерського аутсорсингу.
Бухгалтерський аутсорсинг – це ситуація, за якої ведення бухобліку і здача звітності підприємства передаються спеціалізованій компанії. Для багатьох підприємств таке делегування вважається найбільш зручним і ефективним рішенням.
Що отримує підприємство, що підписало договір про співпрацю з бухгалтерською компанією «Параграф»?
- Зниження ризиків штрафних санкцій, якщо фінансова і податкова звітність буде складена невірно. Компанія «Параграф» бере на себе відповідальність за ведення документації, а клієнт звільняється від усіх турбот, в тому числі, він не зобов’язаний бути особисто присутнім на будь-яких бухгалтерських перевірках.
- Якість обслуговування максимально висока, оскільки в процесі використовується накопичений досвід, сучасні технології, високий професіоналізм фахівців.
- Значна економія часу і коштів. При обслуговуванні спеціалізованою компанією фірмі не доведеться наймати бухгалтерів, шукати головного спеціаліста, облаштовувати приміщення для бухгалтерії, витрачати кошти на навчання, покупку необхідної літератури та ін.
- Людський фактор не впливає на діяльність підприємства. Всі документи готуються завчасно, незалежно від того, що хтось захворів або пішов у відпустку. Конфіденційність – ніякі дані не можуть бути розголошені. Цей принцип прописується в договорі і його строго дотримуються.
- Можливість пристосовуватися до умов. Керівник підприємства не замислюється про взаємозамінність співробітників, про те, чим зайняти вивільнених фахівців або де знайти нових при зміні ситуації в бізнесі.
Ми не тільки займаємося урахуванням, але і рекомендуємо, консультуємо, пропонуємо інші шляхи вирішення проблем, використовуючи досвід колективу професіоналів. Це набагато вигідніше і надійніше, ніж спиратися на думку одного, нехай самого досвідченого, головного бухгалтера.
Що входить в поняття бухгалтерський аутсорсинг?
- Створення первинних документів: від рахунків і платіжок до договорів з партнерами (в частині бухгалтерії).
- Розрахунок зарплати, податків, внесків до соціальних фондів, ведення книг обліку.
- Розробка, підготовка, здача звітності в усіх напрямках.
- Співпраця з податковою, статуправлінням, регулярні звірки по платежах.
- Бухгалтерське діловодство, відповіді на запити за бухгалтерськими документами.
Сучасні бізнесмени і керівники підприємств все частіше делегують ведення бухобліку і здачу звітності спеціалізованим компаніям, щоб сконцентруватися на бізнесі.
Розумних і тямущих менеджерів завжди не вистачає. Не варто відволікати їх від основного бізнесу бухгалтерськими питаннями. Набагато простіше використовувати зовнішні ресурси – довірити бухгалтерію професіоналам.
Вартість послуг з бухгалтерського аутсорсингу
«Малий документообіг неплатників ПДВ»
Ведення обліку в 1С, 10 госп. операцій / міс., До 3-х люд. в штаті c з / п, оформлення документації, підготовка, здача звітності. |
від 4500 грн/міс |
«Малий документообіг платників ПДВ»
Ведення обліку в 1С, 10 госп.операцій / міс., До 3-х люд. в штаті c з / п, оформлення документації, підготовка, здача звітності. |
від 5000 грн/міс |
«Середній документообіг неплатників ПДВ»
Ведення обліку в 1С, 50 госп.операцій / міс., До 10 люд. в штаті c з / п, підготовка, здача звітності. |
від 8000 грн/міс |
«Середній документообіг платників ПДВ»
Ведення обліку в 1С, 50 госп. операцій / міс., До 10 люд. в штаті c з / п, підготовка, здача звітності. |
від 10000 грн/міс |
«Великий документообіг неплатників ПДВ»
Ведення обліку в 1С, 100 госп.операцій / міс., До 30 люд. в штаті c з / п, підготовка, здача звітності. |
від 12000 грн/міс |
«Великий документообіг платників ПДВ»
Ведення обліку в 1С, 100 госп.операцій / міс., До 30 люд. в штаті c з / п, підготовка, здача звітності. |
від 15000 грн/міс |
«Великий документообіг платників ПДВ плюс»
Ведення обліку в 1С, 100 госп.операцій / міс., Співр. в штаті c з / п – необмежено, підготовка, здача звітності. |
Ціна договірна |
Підготовка окремої декларації з ПДВ, податку на прибуток та ін. Оплата залежить від кількості операцій |
від 5000 грн |
Підготовка комплекту квартальної звітності Оплата залежить від кількості операцій, способу ведення бухобліку в компанії. |
від 7500 грн |
Підготовка комплекту річної звітності Оплата залежить від кількості операцій, способу ведення бухобліку в компанії. |
від 10000 грн |
Підготовка первинних документів рахунок-фактура Вартість документа, в якому є до 10 товарних позицій |
від 150 грн |
Підготовка первинних документів накладна Вартість документа, в якому є до 10 товарних позицій |
від 150 грн |
Відновлення бухгалтерського обліку за даний період **Вартість залежить від обсягу замовлення – перевірка бази даних, створення ТЗ по відновленню обліку, первинних документів, реєстрація хоз.операційцій в 1С.. |
від 4500 грн за місяць, що перевіряється |
Експрес-перевірка стану обліку з складанням експертного висновку в письмовому вигляді | від 6000 грн за місяць, що перевіряється * |